frENZ~~

:heartbeat::

Thursday, August 29, 2013

Al-fatihah Sahabat

Assalamualaikum,

Pagi ni ( 29.08.2013 ) aku dikejutkan dgn whatsapp dari Farah, sahabat belajar aku di politeknik.

"Abah dah xde"

Hmmm... aku rase lain macam sangat bila bace. Terus je call Farah.

Farah kata abah dah takde..meninggal sebab sakit jantung jam 7 pagi macam tu.

Ya Allah..terkejutnya aku... 

Sebagai sahabat..aku doakan ko tabah ye Farah. Kuatkan semangat..Banyakkan berdoa... sedekahkan Al fatihah .. Allah lebih sayangkan pakcik.

Semoga roh pakcik ditempatkan dikalangan orang- orang yang beriman. Amin.....









Sent from Samsung Mobile

Assalamualaikum,

Pagi ni ( 29.08.2013 ) aku dikejutkan dgn whatsapp dari Farah, sahabat belajar aku di politeknik.

"Abah dah xde"

Hmmm... aku rase lain macam sangat bila bace. Terus je call Farah.

Farah kata abah dah takde..meninggal sebab sakit jantung jam 7 pagi macam tu.

Ya Allah..terkejutnya aku... 

Sebagai sahabat..aku doakan ko tabah ye Farah. Kuatkan semangat..Banyakkan berdoa... sedekahkan Al fatihah .. Allah lebih sayangkan pakcik.

Semoga roh pakcik ditempatkan dikalangan orang- orang yang beriman. Amin.....









Sent from Samsung Mobile

No comments: