frENZ~~

:heartbeat::

Thursday, December 19, 2013

MONAS

Test networked blog. Test...testt...


Sent from Samsung Mobile

Senyum bertingket-tingket


Senyum tak perlu kata ape2...

Sent from Samsung Mobile

Friday, August 30, 2013

Power Bank

Assalamualaikum...

Lama rasenya tak menjengah blog aku ni. Kehidupan yang agak busy mungkin alasan yang boleh diterima pakai. Mungkin?hehehe

InsyaAllah... selepas ni akan lebih kerap jari jemari ni menulis di blog ni. Huhu

Baru-baru ni member ramai la kan beli power bank. Semua cerita power ni ok la.. senang utk berjalan la ... macam-macam la. So...aku pun nak la jugak kan.hahhaha

Makanya!!!! Berkat usaha melihat segala bagai jenis power bank. Aku berjaya mendapatkan 2 jenis power bank. Hebat tak??hehehe 

Sila lihat picture di atas eh.hehe.. lawa kan power bank tu. Kaler gold... macam jonkang emas pun ade . 

Aku beli yg 20,000mah dgn 5,600mah.. senang nak bawak kemana-mana. 

Ok lah.... bagi yang masih sentiasa bermasalah bila berjalan jauh. Susah nak charge phone..haaaa ni lah penyelesaian korang.. ape lagi??kuar la sikit duit tu. Tak rugi pun. Hehehhe






Sent from Samsung Mobile

Thursday, August 29, 2013

Al-fatihah Sahabat

Assalamualaikum,

Pagi ni ( 29.08.2013 ) aku dikejutkan dgn whatsapp dari Farah, sahabat belajar aku di politeknik.

"Abah dah xde"

Hmmm... aku rase lain macam sangat bila bace. Terus je call Farah.

Farah kata abah dah takde..meninggal sebab sakit jantung jam 7 pagi macam tu.

Ya Allah..terkejutnya aku... 

Sebagai sahabat..aku doakan ko tabah ye Farah. Kuatkan semangat..Banyakkan berdoa... sedekahkan Al fatihah .. Allah lebih sayangkan pakcik.

Semoga roh pakcik ditempatkan dikalangan orang- orang yang beriman. Amin.....









Sent from Samsung Mobile

Assalamualaikum,

Pagi ni ( 29.08.2013 ) aku dikejutkan dgn whatsapp dari Farah, sahabat belajar aku di politeknik.

"Abah dah xde"

Hmmm... aku rase lain macam sangat bila bace. Terus je call Farah.

Farah kata abah dah takde..meninggal sebab sakit jantung jam 7 pagi macam tu.

Ya Allah..terkejutnya aku... 

Sebagai sahabat..aku doakan ko tabah ye Farah. Kuatkan semangat..Banyakkan berdoa... sedekahkan Al fatihah .. Allah lebih sayangkan pakcik.

Semoga roh pakcik ditempatkan dikalangan orang- orang yang beriman. Amin.....









Sent from Samsung Mobile

Wednesday, January 23, 2013

#WordlessWednesday

** 23.06.2012 :)

Wednesday, January 9, 2013

Wordless Wednesday

Strawberry cinta.. Eh? Hahaha
Sent from my BlackBerry® wireless device via -Celcom Mobile.