frENZ~~

:heartbeat::

Sunday, July 31, 2011

Khairul Fahmi Che Mat Putus Tunang!


Assalamualaikum,


Tengok tajuk entry aku??haaaaaa...ni bukan gosip..bukan ape dah..sume nye benar2 belaka..huk3..KFCM kini dah single otay..

Khairul Fahmi Che Mat ( Apek ) 22 tahun memutuskan tali pertunangan dengan Aimie Harmelia Mohd Hashumi ( Elia ) 22 tahun.

Berita ni aku amik dari METRO bertarikh arini la.31hb Julai 2011. Esok dah puasa kan...Tiba2 bace berita macam ni.... Agak sadis la. Dorang baru bertunang bape bulan kan. Tak de jodoh..Nak buat macam mane..

Ape yang saya dapat dari artikel METRO ni. KFCM beritahu yang perpisahan mereka bukan kerana orang ketiga.abis sebab pe ke?? sebok pulak aku nak taw kan.hahhahhaa

Hermmm... Tak kisah la KFCH oiii....tumpu perhatian pada bola sepak otay pasni. Jangan lagi aktif dengan gegurl kat luar sana udah la yep...hahaha

Buat Elia.. semoga awak tabah hadapi perkara ni..Ade hikmah semua ni. Banyakkan bersabar dan berdoa.korang muda lagi.Kalo ade jodoh tak kemana kan? :) Janji Allah itu pasti...

Oklah....sebelum aku akhiri entry aku ni..nak wish la kan..


'SELAMAT BERPUASA'

**MOod tak sabar puasa

1 comment:

cik hani said...

baru je baca pasal hubungan dorg, ibe2 dah putus tunang..
semoga elia tabah..insyalah kalu ada jodoh takkan kemana