frENZ~~

:heartbeat::

Friday, March 11, 2011

Selamat hari Jadi Mak

Assalamualaikum,


heeee...Bape hari bulan eh hari ni??*buat-buat tanye..:P Tarikh hari ni istimewa sangat. Seyesh memang istimewa..:D Dah terang lagi bersuluh entry aku kali ni kan, mesti la korang da taw kan..kan.kan..huhuhu.. Hari jadi mak aku,..wink!!



"Happy Birthday Mak!!Saya Sayang Mak..Sayang sangat!meeuhhh!'



Dah aku wish birthday mak mestilah bagi sebarang dua kisssh kat mak..pipi kiri,pipi kanan , salam mak n peluk kuat-kuat..kalau muleh tak nak lepas....tengok..Dasyat kan aku..hahaha


Mak aku ni dilahirkan pada 11hb March 1963..haaaaa..tahun 1963..ehem2x..cube teka umor mak aku bape??hahaha...ok stop!Tak payah kira sebab di hati aku mak aku baru sweet 17 okeh!!:D


Kalau nak diceritakan mak aku ni macam mane orangnye. Panjang aku kena type entry ni..hahaha...dah la aku ni agak rajin a.k.a pemalas la..huhuhu. Ok cite serba sedikit la kan..baru betulkan.heee...


Mak aku ni orangnye sangat suke membebel!!haha..kalau mak bace entry aku ni sure kena rembat dengan penyapu lidi.haha..adeke patut kutuk mak..eh'eh mane aku kutuk. Kalau mak tak membebel tak der la aku jadi macam ni. Mendengar kata. cewahhhh! Pukul 10pm mesti dah ade kat rumah. lewat macam mane kije pasti kan mase yg diberi tak lebih had. Even aku dok jauh merantau . Yela dok dengan abang kan..Tetap macam tuh..pukul 10pm dah melekat kat rumah.


Lagi, mak aku ni jenis tak kedekut..ape je aku mintak mase kecik mesti mak akan penuhi walaupun mak tak der duit...lebiu mak!!!... Now tak de ok! yela da kerja sendiri kan. Kalau mintak lagi memang dapat jugak lah..Tapi lagi istimewa okeh dapat penampar la dengan abang2 aku.wahahahhaa.. Da kije da de duit kan.. masa2 ni la sebagai anak aku akan cuba penuhi ape yang mak nak..InsyaAllah kalau aku mampu bagi..:D


Mak...Ermmm.. Mak banyak berhabis duit untuk aku dan adik2... Mak hantar kami kesekolah. Mak bagi kami pendidikan. Mak sanggup tak makan, susah payah jerit perih asalkan kami adik beradik berjaya. Pada mak, susah macam mane pun Pelajaran paling utama. Now, mak mampu tersenyum.. Anak2 mak ada ilmu di dada..ade Diploma...InsyaAllah akan sambung Ijazah..Berkat doa Mak kan..


Untuk Mak :



Mak..

Terima kasih lahirkan saya..

Terima menjaga saya..

Terima kasih memberi makan dan minum

Terima kasih menyayangi saya

Terima kasih membesarkan saya

Terima kasih tanpa jemu menyokong saya

Terima kasih sentiasa disisi saya

Terima kasih mendodoikan saya

Terima kasih

Terima kasih

Terima kasih


Tanpa Mak saya tak dapat lihat dunia ni..

Dihati saya Mak tetap nombor 1!!

Love u Mak!


*Akan adekan surprise birthday utk mak.wink!:D


4 comments:

CintaZulaikha said...

kata kat mak hepi buffday..tader adiah nak bagi, cuma kirim salam jek..:)

nub said...

selamat besday mak..eyh makcik.. hehe

Cik Bee~! said...

CintaZulaikha :

thx !! heeee otay akn ku smpaikn..:D

Cik Bee~! said...

nub :

hahhahaa...thx beb!:D