frENZ~~

:heartbeat::

Friday, March 18, 2011

contest: pic paling sempoi

Assalamualaikum,

Contest lagi kali ni.hahaha...

Aku di jemput dengan kompang dan berkarpet merahnya oleh empunya blogger n tuan contest sendiri.... KAK ZULAIKHA .. Ouchhh..terharu otay~!:D


Pic sempoi !




Rakan blogger aku yang di tag opkos...


2) YUz

3) Tira


Okeh..Now, mari bercerita kenapa aku pilih picture ni sebagai picture sempoi aku...korang jgn tengok pic atas ni..yg tuh header je....tgk lagi atas eh.hahhaha..

Picture aku yg tengah pegang ular tuh..sempoi tak??sempoi kan..kan..lol. Btw, tau ke aku yang mane 1??.muahhahhaa....Tuh yg bertudung pink ala-ala jambu..hikhikhik

Picture ni aku ambil mase p melancong (wah!ayat nak sedap je.hahaa) dekat Genting Highland tak silap tahun 2009. Mase tuh ada ABPH...Sejuk kot.... Kalo tengok betui2 la kan..aku tak pegang sikit pun ular tuh.hahaha..lakonan semata2. Beria je aku dok bergaya seakan pegang kan. Yang len mane taw. Dorang siap ckp lg.

'Berani giler ko pegang ular tuh'

Padahal..Tangan je yg memainkan peranan.hahaa..aku ni nak tengok mata ular tuh pun takut.hahaha..Tapi muleh lak aku dengan sempoinye berpicture dengan ular. Kalau sorang memang jangan harap la.Bagi la RM 1,000,000.00. Tak hengen aku.huhuhu +_+



P/s : Pecah rahsia eden takut ular..T_T Zulaikha!!bg sy menang..huhuhu

14 comments:

ziEda said...

CB AUTA semata2 ...!!!
hahhaa.. mencik i taww!! :p

tgk sape yg btol2 pegang ular tu??
cube kabor sat... huhu

err, sejuk ke? biase2 je rase sejuk tu.. hehe :)

CintaZulaikha said...

hahhahhhaha...sempoi r...kagum dan teruja sebentar bersama kit kat...kihkih

cokelatyuz said...

cik b ko smua bnda P.E.N.A.K.U.T

ziEda said...

setuju dgn cokelatyuz..
sekian. -,-

Cik Bee~! said...

ziEda :

bahhahah...ni rahsia...tp ida da taw,,..nk wat lagu mane...huhuhu...

sempoi pe..dlm ati..tuhan je taww..muhahahaa

Cik Bee~! said...

CintaZulaikha :

sempoi pun...rahsia terbongkar suda...huhuhuhu

Cik Bee~! said...

cokelatyuz :

tak sume ok...cis!haha

Cik Bee~! said...

ziEda :

setuju aje...backhand br taw...haha

sekian.

Pendekar said...

datang tengok awek...

Cik Bee~! said...

Pendekar :

mari~~~hikhik

Hanny Esandra said...

kahkahkahkahkahkah....
cik bee tipoooo...
tengok sekali pon dah tau cikbee tak pegang pon.. kakaka..dari air muka pon boley bace dahhh.. adehhhh..

hope boley menang la.. sbb cik bee dah mempertaruhkan nyawa bergambo dgn ular tu.. hikhik..

Cik Bee~! said...

Hanny Esandra :

katak puru betui kan..gelak sakan nmpk..cis!!!!hahaha..
eh...mesti kena menang taw...da la bukak pekung d dada ni...huhuhu...

Heidi Shafiq said...

nape x gigit je ular tu..? :P

Cik Bee~! said...

Heidi Shafiq :

pegang pun takut...ni kan nk gigit..hahahhahaa