frENZ~~

:heartbeat::

Thursday, January 6, 2011

2011



Dah Januari 2011 pun....Cepat je mase berlalukan. Tau-tau aku kini semakin bertambah usia. Semakin tahun, semakin tua, takkan makin mudakan.hahaha...So, ape yang aku dah azamkan untuk tahun 2011 ni..

Hurmmm..See?aku masih memikirkan azam. Dah la azam tahun sebelum-sebelum tuh tak aku buat/jalankan. Now, nak creat azam baru...Every year macam tuh..huhuhu..malunye..Pada diri sendiri la. Apa yang aku inginkan tahun baru ni, semestinya hidup yang lebih bahagia. Disenangi semua orang.

Kerja? hahahahaha.. Apa nak bagi tau ye..semakin bertambah tanggungjawab. Ofis hours pun semakin bertambah jam.. Mean,aku takde dah lah nak balik awal ni....... Tak settle kije. Tak balik la..T_T

'SI DIA' hahahahaa...kawan aku cakap, ape kate kalo azam baru aku tahun ni untuk berdua pulak..mean, aku kena start searching...'Bercinta'..haha..eitt..ingat senang ke nak bercinta-cinta ni. Kena serious tau. Kalo setakat untuk berpoya-poya.lupakan la...So, patut ke?gahahahaha

Ok lah korang. Cukup la cite pasal ni.haha..Btw, aku memang da ade azam..biarla aku sorang je tau. lagi pun, orang-orang tua cakap kalo azam ni tak elok bg tau. Nanti tak tercapai azam tuh.hahahaha :P

Sebelum aku akhirkan entry ni, nak wish kat korang la..walaupun dah terlambatkan..hehe


'SELAMAT TAHUN BARU'


bye2x sume.:)


2 comments:

Anonymous said...

baik bgtau pe azam cik bee. mana la tau, sebagai seorang sahabat, boleh la ingat2 kan =)
- jejaka misteri.

Cik Bee~! said...

gahahhaa..xbole la...naty azam tuh xmenjadi..kate org tuakan...hhehehe..peace~!!