frENZ~~

:heartbeat::

Monday, November 15, 2010

Tertawan

Yup!!aku dah tertawan dengan BUKIT BROGA..memang lama dah aku kepingin ke tempat tu..Mase je takde..yela orang busy kan..hehehe...tp semalam, bersamaan 14hb Nov 2010...Yes~!!!aku berjaya sampai ke Puncak Broga..cewahh...haha

Perancangan ke BROGA ni dah lame di rancang. Adalah dalam 1 Bulan.yeke??haha...aku merancang, yang organize de la member2 terbaek aku...heee.. Kami bertolak ke BROGA dalam jam 5.30 pagi.fuhh subuh2 tu dah bangun..yang len time tuh tengah seronak melayan mimpi 0_o

kami bergerak dengan menaiki 2 kereta iaitu Ferrari Merah dan BMW.cerita biar gempak..hahaha perjalanan ke sana mengambil mase dalam 45 minit macam tu la..

Sampai d BROGA dalam 6 lebih..huu...Kami memulakan pendakian dengan gembira..hehe..ahli yang pergi 9 org iaitu REN, ZAF, FARRIQ, ATHIRAH, SUE, INA, ROZET, PAH n AKU..:) kepada yang aku sebutkan nama..say thanks to me ok!..promot korang kot.haha

Akhirnya, setelah semput di merata-rata tempat. Kami semua berjaya menawan PUNCAK BROGA..happy gilerr..hahaha...Tak sangka sampai juga PUNCAK BROGA..Perkara 1st bile sampai di puncak, mestilah snap pic..huhu..banyak giler snap..haha..



pEACE~!

da sampai ok.hee

vIEWnye...wOW~!!

masih ter'snap2x...hehe

turun ke bawah

Pic kenangan

Pic 1st beramai2 setelah sampai puncak

Yes~!!kami berjaya tawan BROGA


BROGA telah ku tawan, setelah tertawan..ape la sangat..huhuhu...hope akan beraksi lagi ke mane2 tempat yang menarik. :)

MOOD : sakit kaki!haha

4 comments:

jejaka misteri- said...

biar apa pon orang mengata ko pendek,
janji ko telah mengapai puncak paling tinggi
disitu juga, ko telah mengapai bintang2 paling cantik sekali.
Indahnya ciptaan tuhan....
Biar apa pon rupa kita, kita tetap cantik disisiNYA....

Cik Bee~! said...

jejaka misteri :
:)heeee....u make me smile..:)

En. Reen said...

Jejaka Misteri: Auwww so suwit.

p/s: sape ren tu? nama cam sama je dgn sye..haish

Cik Bee~! said...

En.Reen :
sweet apenye?..gahahha

p/s : ren tuh ader la dak yang dok kat selayang guna pasport Myanmar...huwanahahhahha...