frENZ~~

:heartbeat::

Friday, September 24, 2010

tak patut

dalam dok aku sibok wat kije ni..terase nak update blog lak..huhuu...ape yang aku nak cite ni ader kaitan yang berlaku depan mata aku sekarang.....eiiii xbesh langsung....menci lak tgk adegan tak patut...huhu...citenye macam ni...

*******************************

kalo orang gurau2 ngan korang la...gurauan nye macam mane??...yang depan mata aku ni..gurauan nye berlebihan la....eiii yurkkkks~~!!!...tak suka...ade ke gurau pegang2 lak...macam meraba lak aku tengok..aku kalo benda macam ni...agak tak suke...yang kena gurau tuh aku tgk ilex je..macam tak ader ape2..suke lak...ape da...pastu leh tukar2 nombor...aiyarkkkkkk.....pelik2...


ape yang menarik gurauan macam tuh ye??...pls xplain 2 me....sape yg wat macam tuh kat aku mmg nak kena la gamaknye..haish~~


Mood : sakit ati tgk adegan tak patut...+_+

4 comments:

Khumaera Ismail said...

kalo camtu, bkn namenye sexual harassment ke? huhu~

Cik Bee~! said...

tuh la...kite tgk..mmg cmtuh...abis yg kena cam suke je...ape kes???..huhu

si biskut said...

skg nie cik bee..benda2 mcm tue dah 'semakin berkeliaran' dah.normal view kononnyer..

Cik Bee~! said...

tuh la...tp sy yg tgk ni..rase cam xnormal lak..huhu