frENZ~~

:heartbeat::

Tuesday, September 28, 2010

bile frenz kawen

Erm..baru2 ni tanggal 26hb Sept 2010 aku p kenduri kawen member sekolah menengah aku dulu ...namenye kat FB 'ayu arisya' hehehe...kenduri die ni berlangsung dekat Dewan Risda, Ampang...

wow~~besh woo...ramai sangat dak2 sekolah menengah dulu turun. tak sangka sangat..seyesh!!.....memang meriah la...ape lagi snap, snap, snap n snap sampai dah tak larat nak snap..hahahaa...ni antara yang aku sempat snap..huhu..

**********************

selamat pengantin baru ayu n idan..hope bahgia hingga ke akhir hayat...cepat2 wat baby..hehe

nyelit gak..hek2x

sempat lagi..cover beb..hahah

gosip hangit sedang d sebarkan...he

hehe

da bom~

peace~!

ramaikan...snap2x..hehe

ejat yang sibok..haha

**********************

p/s : terase bahang2 la..huhu..nk kawen gak leh?...hahha

pic credit 2 farihan jamaluddin..:)

Friday, September 24, 2010

tak patut

dalam dok aku sibok wat kije ni..terase nak update blog lak..huhuu...ape yang aku nak cite ni ader kaitan yang berlaku depan mata aku sekarang.....eiiii xbesh langsung....menci lak tgk adegan tak patut...huhu...citenye macam ni...

*******************************

kalo orang gurau2 ngan korang la...gurauan nye macam mane??...yang depan mata aku ni..gurauan nye berlebihan la....eiii yurkkkks~~!!!...tak suka...ade ke gurau pegang2 lak...macam meraba lak aku tengok..aku kalo benda macam ni...agak tak suke...yang kena gurau tuh aku tgk ilex je..macam tak ader ape2..suke lak...ape da...pastu leh tukar2 nombor...aiyarkkkkkk.....pelik2...


ape yang menarik gurauan macam tuh ye??...pls xplain 2 me....sape yg wat macam tuh kat aku mmg nak kena la gamaknye..haish~~


Mood : sakit ati tgk adegan tak patut...+_+

Thursday, September 16, 2010

happy bezday 2 my frenz..:)


CIK SAL

CIK IMA


eitt..dear my FRenz....happy bezday ya..hehehhe...16 september 1987...kebetulan hari penubuhan Malaysia lak..hehe

something i creat 2 u all..:)..layan k..

**************************


When no one is there for you, And you think no one cares...

When the whole world walks out on you, And you think you're alone...

I will be there....



When all you need is a frend, to listen to you..

When all you need is a someone,to catch your tears...

i will be there....



This is a promise i can make...

If you ever need me, Just give me a call and...

I will be there...

*************************

p/s : be happy ea korg...alwayz ya..:)

Monday, September 6, 2010

raya raya raya...yippii!


Dalam kite dok berpuasa di bulan Ramadhan ni...sedar tak sedar dah nak menjelma bulan Syawal kan..lagi beberapa hari je..hehehe...bile di fikirkan..memang seronok..yela....raya kan..sape tak nak..kan..kan..setahun sekali gitu...tapi terasa sayu pulak sebab terpaksa meninggalkan bulan Ramadhan yang mulia...bulan yang penuh keberkatan...


****************

Menjelang raya ni,teringat pulak zaman kanak2x dulu...teringat bukan bermakna aku da tua okey..tapi semakin dewasa..ayat biar sedap sikit..hahahha...

DUIT RAYA...yup duit2x..hahaha...tuh yang aku harap kan time raya...mengumpul duit bagi penuh tabung...ader la benda yang aku nak beli..huhu..kan kalo raya tuh wajib di beri duit raya..aku pun tak terkecuali la.name pun kanak2x kan..hahahaha

...memang xsabar tunggu duit2x...time tuh aku akan beraya 1 kampung..kutip duit raya selagi boleh..gagagaga...sampai kalo umah besar aku akan pegi 2 kali..hahaha...1st aku p ngan kawan2x..2nd malamnye aku p ngan family..so,dapat la double..tiap2x taun aku wat cam tuh...hebat tak??..huhu

Now,aku da 'dewasa' :) ...xdapat lagi la nak merasa duit raya..huhu..giliran aku lak bagi dak2x tecik duit raya..hahaha....tak bagi dorang akan cari aku sampai lubang cacing...muahhaha....camtuh sekali...dasyatnye..huhu....baru la aku rasa perasaan orang2x yang bagi duit raya ni..hahaha..

Untuk tahun ni,aku da siap kan budged duit raya pun...hehe...aku mmg nak bg pun...sonok taw tgk dak2x ni salam,cium tangan aku then aku bagi duit raya..FEELNYE BESH..hehe

Dikesempatan ni,aku nak ucapkan kat korang : -

'SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR BATIN'

..... andai ader terkasar bahase or tersinggung mana2x yang tak patot..hope korg maapkan la ye..sesungguhnye aku tak sengaja seh..hehe...


***************

sebelum aku say daaaaaa .. aku dendangkan sikit lagu faveret raya aku ni kat korang....terima lah....huhu

SUASANA DI HARI RAYA
Dendangan : Anuar Zain & Cik Bee

Anuar Zain:
Berlalulah sudah ramadan sebulan berpuasa
Tiba syawal kita rayakan dengan rasa gembira
Anak muda di rantauan semuanya pulang ke desa
Ibu dan ayah keriangan bersyukur tak terkira

Cik Bee:
Bertukar senyuman dan salam ziarah-menziarahi
Tutur dan kata yang sopan saling memaafi
Suasana hari raya walau di mana pun jua
Memberikan ketenangan dan mententeramkan jiwa

Anuar Zain:
Kuih dan muih beranika macam
Makanlah jangan hanya di pandang

Cik Bee:
Ketupat rendang sila nikmati kawan
Penat memasak malam ke pagi

Anuar Zain:
Wajik dan dodol jangan lupakan
Peninggalan nenek zaman berzaman

Cik Bee:
Asyik bersembang pakcik dan makcik
Hai duit raya lupa nak di beri

Anuar Zain & Cik Bee:
Berlalulah sudah ramadan sebulan berpuasa
Tiba syawal kita rayakan dengan rasa gembira
Anak muda di rantauan semuanya pulang ke desa
Ibu dan ayah keriangan bersyukur tak terkira

Anuar Zain:
Kuih dan muih beranika macam
Makanlah jangan hanya di pandang

Cik Bee:
Ketupat rendang sila nikmati kawan
Penat memasak malam ke pagi

Anuar Zain:
Wajik dan dodol jangan lupakan
Peninggalan nenek zaman berzaman

Cik Bee:
Asyik bersembang pakcik dan makcik
Hai duit raya lupa nak di beri


P/S: sape sudi bagi CB duit raya?..plsss....gaggaggagaa